Health Week – prevencia, wellness, merania aj súťaž o zdravé obedy na mesiac zadarmo

<Zadajte anotáciu>

S príchodom jesene sa začala aj sezóna nádchy a iných chorôb. Zdravie je jednou z najdôležitejších vecí, ktoré v živote máme. Preto by sme sa o seba mali starať a myslieť aj na prevenciu.

21. októbra sme preto po druhý krát zorganizovali podujatie Health Week. Pripravilo ho HR oddelenie spoločnosti, organizačne sa na ňom podieľali Erika Danková a Annamária Prusáková, Biznis partnerky pre procesy v oblasti ľudských zdrojov.

Najviac lákal wellness

„Health Week organizujeme vo firme pravidelne 2-krát ročne už viac ako 10 rokov. Chceme ním podporiť záujem zamestnancov o ich zdravie, sprostredkovať im zaujímavé informácie ohľadom zdravého životného štýlu a poskytnúť im aj priestor na relax,“ približuje Erika Danková.

Celkovo sa Health Weeku zúčastnilo vyše 1 000 zamestnancov. Októbrová edícia eventu priniesla množstvo aktivít, spomedzi ktorých boli tie nové späté s Ligou proti rakovine, BioTech USA, IOVA Vodným Bistrom, 5 days DEO a EKG meraniami.

Najväčší záujem je o masáže a wellness, počas ktorých si zamestnanci oddýchnu a zregenerujú sa. Zaznamenali sme aj zvýšený počet záujemcov o prednášky a rôzne merania,“ dodáva Danková.

Súťaž o obedy

Počas celého týždňa akcie Health Week sa súťažilo o najviac prejdených krokov/kilometrov v daný deň.

Každý deň bol na základe výkonu určený výherca, ktorý vyhral dva obedy zdarma, zároveň za účasť v sútaži bol každý deň vylosovaný jeden zo zapojených, ktorý vyhral obed tiež. Na konci týždňa bude vylosovaný jeden z účastníkov, ktorý vyhrá až 20 obedov zdarma na celý mesiac,“ vysvetlila Erika Danková.

Výherkyňou obedov na mesiac zdarma sa stala Jana Schürgerová.

Teší nás záujem o podujatie Health Week. Ako firme s vysokým počtom zamestnancov nám záleží na tom, aby boli spokojní, čo sa týka pracovnej stránky, ale zároveň aby boli spokojní aj v súkromí. T-Systems Slovakia je spoluorganizátorom viacerých športových podujatí v meste a ostatných sa pravidelne zúčastňuje, pretože stereotypný obraz IT-čkára, ktorý len sedí za počítačom, už dávno neplatí,“ vyjadril sa vedúci komunikácie, PR a marketingu Juraj Probala.

Autor článku: Edita Hilgartová