Prázdny

Ako spojiť kolegov v čase karantény? Funguje kampaň na sociálnych sieťach

<Zadajte anotáciu>

Home office sa v roku 2020 stal zodpovednou možnosťou práce a nie benefitom, ako to bolo pred vypuknutím pandémie. V T-Systems Slovakia sme vymenili prostredie firmy za svoje domovy, odkiaľ pracujeme už dlhšiu dobu. Práca z domu na dennej báze však naberá iné rozmery, ak musí v jednej domácnosti fungovať celá rodina – pracujúci rodičia a školopovinné deti. Preto sme vymysleli kampaň pre všetkých kolegov aj nekolegov.

Jedným zo spôsobov, ako uľahčiť a spríjemniť toto obdobie zamestnancom, sme našli v kampani #TFROMHOME. Rôzne akcie a eventy sú prirodzenou súčasťou benefitov, ktoré naša firma ponúka. V dnešnej situácii sme, žiaľ, museli množstvo z nich presunúť na iné termíny. Rozhodli sme sa však reagovať na zmeny a pre kolegov aj širokú verejnosť sme naše aktivity zdigitalizovali do programu na našich sociálnych sieťach, ktoré spája spoločný názov #TFROMHOME,” približuje kampaň Juraj Probala, vedúci komunikácie a PR T-Systems Slovakia.

Osobnejšie výzvy

Aktivity prebiehajú na Facebooku a Instagrame našej spoločnosti každý deň od piatka 20. marca 2020. Niektoré sú primárne určené pre zamestnancov firmy – výzvy a súťaže.

„Snažíme sa nimi spájať kolegov a šíriť našu firemnú kultúru. Prostredníctvom týchto výziev si kolegovia navzájom ukazujú trošku svojho súkromia, je to preto osobnejšie a tých najlepších čaká aj výhra,” opisuje J. Probala.

Rovnako je osobnou aktivitiou live cooking, v ktorej svoje kuchyne a gastro zručnosti odhaľujú ľudia z firmy.

Bol som veľmi milo prekvapený, ako rýchlo naša firma zareagovala na neľahkú situáciu a vymyslela pre nás nové veci, aby bola práca z domu príjemnejšia. Aj takéto maličkosti nás spájajú a uvedomujeme si aj doma, že sme na jednej T-lodi,” zhodnotil Stanislav Dobrotka, ktorému sa podarilo vyhrať hneď prvú výzvu na Facebooku T-Systems Slovakia.


víťazná foto S. Dobrotku

Piatkové koncerty pre všetkých

Každá aktivita, ktorú v rámci #TFROMHOME prinášame, je jedinečná. Napriek tomu sa zakaždým rovnako teším, keď môžem vidieť u ľudí pozitívne ohlasy, zdieľanie a zapájanie sa do jednotlivých výziev. Napríklad v rámci fotosúťaží sa častokrát pristihnem, že si prajem, aby vyhrala konkrétna fotografia a som vždy zvedavá, koľko like-ov od ľudí konkrétny záber získa,” prezradila Katarína Miklošová, komunikačná špecialistka spoločnosti, ktorá sa spolupodieľa na kampani.

Širokú verejnosť vie kampaň zaujať práve pre jedinečnosť zloženia programu na sociálnych sieťach. Pre rodičov s deťmi ponúkame špeciálny zábavno-vzdelávací program. Každý týždeň má priestor na sociálnych sieťach aj zdravý životný štýl. V utorky sme do programu zaradili LIVE vysielanie talkshow so zaujímavými hosťami, s ktorými sa rozprávame na aktuálne témy - pozvanie prijal filmový kritik Peter Konečný či moderátor a zabávač Andrej Bičan. Piatky sú určené pre zábavu a relax – doposiaľ šlo o koncerty Mariána Čekovského, kapiel Smola a hrušky, Komajota, Štefan Štec a kapela Fajta, Lukáš Adamec, Nocadeň, Peter Cmorik Band.

M. Čekovský
Komajota

Udržať work-life balance

Kampaňou chceme kolegom ukázať, že nám na nich záleží a naša firemná kultúra neupadá ani v týchto časoch, keď sme všetci doma. Veríme, že im pripravený program prinesie radosť do domácností a udrží ich work-life balance, ktorý je dôležitý aj počas home office,” hovorí Juraj Probala.

Táto stránka používa cookies

Používame cookies, aby sme návštevníkom poskytli čo najväčšie pohodlie pri používaní tejto stránky. Viac info...

  • Dôležité Vyžadované pre správne fungovanie stránky
  • Nastavenia Používajú sa na ukladanie Vašich nastavení
  • Analytika Používajú sa na analýzu návštevnosti
  • Personalizácia Používajú sa na personalizáciu obsahu
  • Marketing Používajú sa na reklamu a marketingové účely